Ací teniu la meua "Rúbrica" per a avaluar el videotutorial (*Pechakucha) que he realitzat de la meua unitat didàctica (Baixar-se al moro. Anàlisi d'un obra teatral) i que podeu veure en la pàgina "Vídeos" d'aquest blog.
Els criteris d'avaluació serán els següents:
IMATGE: Es tracta d'avaluar tant la nitidesa i resolució del vídeo com els textos que apareixen. El ser valor serà del 20%.
ÀUDIO: Es tracta d'avaluar si s'entén clarament, si està narrativa ambiente fluïdesa i sense errades, o si no hi ha fluïdesa i té moltes errades al parlar. El seu valor serà del 20%
FORMAT: Es tracta d'avaluar si s'adequa a tots els requisits que han demanat, tals com l'índex, caràtula, etc. El seu valor serà del 20%.
CONTINGUTS: Es tracta d'avaluar si els CONTINGUTS triats són coherents i adequats amb l'unitat didàctica proposada, o si pel contrari falta qualitat educativa. Aquesta serà el criteri amb médico valor, un 25%.
CREATIVE COMMONS: S'avalua si està be la llicéncia i si les referéncies a les imatges utilidades són correctes. Valor 15%.
benvinguts i benvingudes al meu blog. Sóc Gemma i m'agradaria compartir teatre, literatura i llengua
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
ACTIVITAT EDUCAPLAY
-
👀👂👄 BON DIA! La meua unitat didàctica planteja com a prioritària la dramatització en classe de l'obra Baixar-se al moro, és a dir, ...
-
Hola!!! En la meua unitat didàctica (Anàlisi i lectura dramatitzada de Baixar-se al moro de J.L. Alonso de Santos) farem un repàs genera...
-
https://www.ideal.es/granada/20071115/cultura/bajarse-moro-harry-potter-20071115.html Bon dia!! Avui compartisc un article que es va publi...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada